Rajuk... vs Bohong..

Merajuk.. Rajuk.. asal jgn merasuk sudeyy..

Korang x penah merajuk? Ajaib sgt pada aku kalau korang xpenah.. :)

Gini la..

Keras2 aku.. kasar2 aku.. kuat merajuk aku.. outspoken aku.. tapi selalunye cepat sejuk.. aku cepat & mudah maafkan org..

Tapi.. aku bule jadi sgt 'beku' kalau aku find out org berbohong dgn aku..

Pedih.. Ilang jiwa aku..

Aku bule terima kalau org maki aku..
Aku bule terima kalau org pukul aku..

Tapi JANGAN BERBOHONG dgn aku..

Kadar kelebihan yg Dia bagi kat setiap hambaNya lain2..

Dan 'keistimewaan' dan 'kelebihan' yang dianugerahkan pada aku, Alhamdulillah... cukup2 menakjubkan...  Subhanallah..

Biarlah ke ceruk mana nak disembunyikan 'bohong' itu, dgn izinNya, InsyaAllah, aku sentiasa dapat petunjuk dariNya..

Sekian.. coretan dari org merajuk.. Peace

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: