April.. bahagia kah aku?

Meroyan time!!! hahaha.. Ni tgh ada mood nak  meroyan. Walaupun sebulan ahead, tapi aku dah rapat rasakan 'kehangatannye"! 


Mungkinkah tambah ceria idup aku atau sebaliknye?

Mungkin menyerlah mlm2 yg selama ini tenang?

Aku mula merasa sesuatu. Aku rasakan... 

windu.. puas menepis tapi masih menjelma..

Jujurnye: aku rasa kehilangan saat2 manis dulu..

Saat ada teman bicara..

Ada  teman mendengar cerita2 kurang cerdik aku..

Saat teman memberikan semangat utk aku mengharungi hidup susah..

Tapi x sepatutnye situasi itu berulang lagi..

Aku telah punye 'teman' yg sgt rapat dgn ku.. Walau x serapat urat marik.. hehehe

Yg begitu aku dambakan utk dia mendengar cerita-ceriti x cerdik ku..

Keluh kesah ku..

Tp aku hampa.. sgt hampa..

April..  akan kembali ceriakah hidup aku..?

Aku nantikan kehadiranmu, April...

....tapi, kenapa April? Bukan March? Bukan Ogos?

Jawapannye: entah.. aku pun xtau.. adussss...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: