Ralat a/l Lalat

Ada le sorang mamat ni yg bule aku panggei my other half dok mengomel kat aku. "Ape yg ko merepek citer pasal tuuuuuttttttt tu". Errr.. Jenuh gak le aku carik perkataan yg seangkatan dengan nye cthnye perkataan 'mxxn' ke, xlak jumpe kat goblok aku. Ghupe2 nye, word ni ".... buat ape2 yg 'patut'....." 


Chaittt!!! Oit badeq!! ko ni mmg x baek laa.. meh sini aku tny. Ape yg ada dalam kepala ko kalau aku ckp camtu? Cer berprasangka baik.. kaitkan perkataan tu dgn 'mengemas' ke, 'ngemop lantai' ke, 'susun slipa' ke.. Ni tak, asyik ingat 'ituuuuuuuu' je.. kekekeke... (ampun aaaa badeq)!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

BaNaNaS! said...

heheheh... ai sukung badeqqqqq.... otak ai pon takleh pk ngan inesen maksud "buat apa yg patut itew" hahahaha

Anonymous said...

Hek eleeehhhh.... ko ingat aku ni cam dua ketul tu ker.... apa ke jadahnya pergi jauh jauh nek ketebang dok hotel mahal 5 star... pastu nak tolong mengemas lor mengemop lor susun slipa lor.... kalau tak m**n??? Kat opis tu, tisu jatuh sebelah pun nak tunggu aunty datang kutip... kwang kwang kwang......

intan8836 said...

Ampun le weh.. aku baru terpasan comment korang.. sbb aku pun baru bukak goblok aku nih.. hehehhe

Bananas! Me inesen too.. bile dok berdua 1 bilik je, aku mula rasa seram... cam nak lari pun iye gak.. kekeke

Badeq! Ape ko jd 'anonymous' tu? Tau le ko pandai tangkap antu.. Ke skrg ko dah jadi antu? hehehe..