Word of the day...

Elooo ledis & jantanman..


Berjumpe kita untuk kesekian kalinye.. Ni bukan takat bersawang goblok ni, dah ada ulau melingkau dah nih.. :D

Seperti yg korang sedia maklum, aku ni pekerja yg sgt2 rajin.. bz manjang.. so, korang jgn le biarkan muncung korang sedepa utk aku ikatkan reben ye.. aku masih.. dan akan sayang korang selama2 nye.. wakakaka..

Ulasan selari utk tajuk diatas: Org kata nak jadi cerdik pandai, belaja ayat baru, walau seketul ayat, kan.. jadi, aku sahut cabaran tu.. walaupun perbendaharaan kata aku ada haru biru sket..

Ayat utk arini: "Kalau taknak, ye sudah.." Cara membunyikkan ayat tu, tekankan idgham malaunah smp korang dgr bunyik cam accent org jawa.. kehkehkeh..

Aku buang masa korang? hahahaha.. Ampun ye.. 

Babai.!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: