Selamat Jadik Bapak..!



Aku tau dah terlewat kat patblas ari dah..


tapi aku tetap nak ckp..

Selamat Ari Bapak! untuk ehem2 aku.

Aku x harapkan abg jadi Bapak yg perfect sbb aku pun 2 x 5 gak mengong nye.

tapi aku syukur sgt sbb anak2 aku dikurniakan seketul Bapak yg entah hape2.. hahahaha

'Bapak' yang korang suka dgr lawak dia, tapi korang rela xde telinga bila dia stat membebel..

'Bapak' yang suka tengok MTV, selain rajin mengaji..

'Bapak' yang bila ngamuk jadi resakse, tapi jentik aku sekali pun xpenah... 

Utk ehem2 aku:

Aku maleh nak kasik credit lebih2.. kang sama kembang idung abg, dgn idung aku.. so, aku bagi sekadar nak amik ati je la ye.. hehehe  

Mama, abg aem & adik zammir sygggg abah.. (p/s: jadik ek kita g bandung! kekekke)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: