Lagi2 antu.. amik ko!

Bole dikatakan working hours kitaorg berubah 360˚ dah la ni... Stakat balik kul 3-4am tu, dah mcm rutin je.. oleh itu, sayangi la opis dan bos anda! kakaka

Kat opis ni pun, ada gak citer2 misteri.. Stakat kelibat2 putih lalu lalang tu, biasa sgt dah dorang nampak.. Bunyi2 pelik pun ada.. Si Amet yg salu jadi tukun kat opis tu pun, salu gak ada 'kawan' temankan dia keje.. 'Mende' tu berdiri kat sblah dok tengok Amet wat keje.  last2 Amet sempat tutup lampu je, terus chow..

2 mlm sudah, kul 2am aku dah tak tahan nak terkucil.. Tgh buat 'business', idung ni dok terbau bau bunga rampai... kuat bau nye tuuu...  aiikkk? kalau kat umah org kenduri, mmg common le bau tu.. tapi apa ke jadahnye bau dlm toilet? hohoho.. Tapi tak lak rasa seram ke ape2.. Salunye kalau ada 'mende', sure terasa naik bulu roma.. ni tak.. jgnkan bulu roma, bulu idung pun tak bergerak.. kekeke

Tgk je muka brutal tp ati xle sekental wajah.. :) Cepat2 aku kuar.. G kat ehem2.. "Abg, apa yg 'datang'? ada bau bunga rampai la.." Lambat2 ehem2 jawap..."Entah le.. kena check dulu.." smbl mata dia terus melekat kat skrin computer.. Lohhhh... bz rupanye... Bz ber FB! ampess.. Smp sudah, ehem2 aku tak bagi jawapan..

Esok pagi nye, aku g pantry nak ratah Milo.. Tup2 masih terbau bunga rampai... uikkksss? takkan siang2 pun ada 'eeeeeeeiiieeee'? Melilau mata aku pandang keliling.. Tertangkap lak mata ni kat tong sampah bwh suis lampu toilet.. Laaaaaaa... ada secekak daun pandan rupanye! hahahhaa... Ni mesti keje Abg Z nak kasik fridge opis wangi! Buat saspen je la..! Haissshhh! Nasib baik aku tak paksa ehem2 bukak jurus peringkat ke 9.. Kalau tak, naya daun pandan tu kena jurussss... kakakka...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: