Soklan dari anak tiri kepada bapak tiri.. :(

Eloooo... hehe.. banyak tul masa aku kan.. maklumla.. jadik surirumah sepenuh masa.. Dah masuk 6ari. Sebabnye? bibik aku BENTI lagi! adoyai.. mmg lemau betul la dorang ni.. Ni tgh tunggu replacement datang ari Jumaat / Sabtu.. Kalau tak dtg, ehem2 kena le pakat2 bayo elaun aku sebulan RM10k excluding duit bil, duit dapur, duit make up.. nape ada duit make up? sbb dok umah banyak masa nak melaram.. nak shantek2 bila laki balik.. kang aku melaram skrg g opis, ehem2 kata nak ngorat bos itam pulak.. kekekeke

Part mengarut, mmg tahap master dah aku nih.. ok, kita berbalik pada topik di atas..

Arini, genap le umo fahim 7 tahun.. Anak aku yg sgt matured berbanding umo dia.. Pagi tadi, tengah aku menggosok baju keje ehem2, telinga ni terdengar conversation 2 beranak tu..

Aem: Abah, abg nak tny sikit, boleh?

Abah: Apa dia?

Aem: Dalam badan abg ni, daging darah tulang abah ye?

Abah: Bukan.. Anak bukan darah daging abah..

Aem: Oohh.. cuma kakak-kakak, adik Uwais & adik Zammir je yg daging darah abah?

Abah: Aaah...

Aem: mmmmmmm...


Menitik airmata aku.. Aku yg keras ati ni, 'hancur' dgr jawapan tu..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

BaNaNaS! said...

bagus laki ko jawab terus terang camtu.. walopong hati ko ancur at least anak ko tau dan dibagitau perkara sebenarnya..bebudak la nih pandai and advance..

intan8836 said...

Betul tu.. daripada kita dok sorok2.. bukan budak2 tak leh fikir kenapa dia ada 2 bapak time2 cuti skola! kakakka

BaNaNaS! said...

haloooooo bila nk hapdetnya tuan umah?

intan8836 said...

Iye.. iye.. aku nak hapdet nih.. hahaha.. sibuk sket.. anak2 aku sakit.. sketol kecik warded, sketol besau, monitor kat umah.. terkangkang2 aku terkejar sana sini.. last2 aku yg demam..! kakaka