Isteri kedua?

"Ta, aku tak tahan dah nak tny ko ni.. Dah berbulan2 aku dok pendam dalam hati aku.."


Haa.. tny la!


"Errr... betul ke ape yg aku dgr?"


Apa yg ko dgr? Meh le dengarkan kat telinga aku meh..


"Hmmm... betul ke ko isteri ke 2, Ta?"


Aah.. Betul la tu..


Dah aku jangka soklan cepumas tu terkuar jugak akhirnya! hahaha
Pasni bersiap siaga la Ita ooiii.. kompom berkajang2 soklan yg member aku ni nak tny..


Kakakaka... Ada kalanya, soseh2 org lagi mengkonpiuskan.. Kalau org tny aku direct, mmg aku jwp betul2.. Menda betul maaa... watpe nak sembunyik?


Cuma aku nak tny dia.. Salah ke jadi isteri ke 2?


Aku tau masih wujud persepsi skeptikal di kalangan wanita.. Kalau korang tny aku, suka tak kalau aku dimadu? Kalau dulu kompom aku bersilat! hahahaha.. Tapi dalam situasi skrg, aku rasa aku lebih 'terbuka' utk membincangkan isu sensetip tu.. Aku penah jadi isteri tak bernombor dan aku sedang memegang title isteri yg datang dgn 'angka'. So, aku bule menilai pro & kons nye..


Ramai tapi tidak semua yg beranggapan isteri kedua ni, merampas hak orang.. Ala, bukan aku tak pernah di caci camtu, banyak kali dah.. aku je yg ati kering buat2 xde telinga.. Yang bestnye, dorang xmo tau dan xde hati nak tau, kenapa dan bagaimana benda ni terjadi.. Adakah aku yg tergedik2 nak lupuskan status 'ibu tunggal' cepat2 ataupun aku 'perang' habis2an dgn diri aku sendiri supaya tak jadi isteri kedua? Jeng jeng jeng... tapi kalau dorang tau, bape kerat pulak yg pecaya? so, pada aku hadap je la..


Sblum aku citerkan pengalaman2 hidup ni, aku rasa sesapa je yg nak berkongsi masalah yg sama, silakan email aku.    asnita.fahim@gmail.com


Tapi korang jgn terkejut dgn penggunaan ayat. Aku tak berapa pandai nak cakap cam perempuan teraniaya ye.. Aku ni brutal sket! kakakakka

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: