Rezeki ghimau suda mari loo...

Alhamdulillah.. Akhirnya job yg big boss aku dok harap dapat, mmg dah dlm genggaman. Bukan calang2 Agency yg dok pitch tender tu.. Dah tu, syarikat Gergasi minyak kat Mesia.. Bukan 4-5 juta.. Puluh2 jota weh..

Otomatiknye: Makin kurang le aku berblog.. Tgk job scope aritu pun, mau muntah ijau aku..  Kembali ke era x balik seminggu.. Tinggal la anak bini.. Tinggal le tunang.. tinggal le mistress.. Tapi x leh tinggal bini ke 2! kakakaka.. Bengong!

Asyuk mmg asyuk la.. Mmg pakat xsentuh gaji le sume kengkawan aku kat opis. Dah tu, OT kompom 2-3 kali banyak dari gaji. Tapi tu la.. No life.

Itu la harga yg perlu di bayar.. dah kata kuli kan.... tapi takpe, aku tgh berkobar2 nak take d challenge! Gud luck & all the best untuk kengkawan opis.. Bwk2 le bantal bucuk korang kat opis ye.. :)

p/s: utk soklan dari kengkawan yg belum aku jawap & publish, harap korang bersabar la ye..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: