Luahan ati budak 7 tahun.. :( part 2

Ptg kul 6sharp aku ca alip bot.. amik cik Timah aku kat bengkel, aku terus shoot balik ghumah.. 


Nak kena g kedai buku.. esok anak aku exam.. Pensel, rubber, gajah, kamben sume dah ilang dari pensel box dia.. geram gak aku! Kalau di audit balik stationery dia tu, dah bule bukak gudang dah.. Dah jadik jutawan dah mama dia.. haissshhhh!

Smp kat kedai buku, aku yg ralit membelek barang2.. ala, murah je.. yg ni singgit enam, yg tu lapan posen, yg nun tiga hengget dua posen.. bwk g kaunter bayo.. NAAAAHHHH amik ko! kat RM70! adusss.. pitam aku nak jawap dgn ehem2 sbb asal nye aku kata cuma nak belikan pensel & rubber aem! uwaaaaa...

Smp kat umah, aem ckp tima kasih.. pastu, aku tgk mata dia terkebil2 + bibir dah terketap2.. ahhh.. tu sign nak nangis tu! Aku buat2 x pasan.. pastu aem pegang tangan aku.. "Ma, abg nak ckp sikit ni.." sora dia dah tersekat2..

Aku kata, ckp la.. mama dgr.. "Abg mintak maaf sbb susahkan mama.. mama belikan barang2 abg mahal.. abg tau duit mama abis.. abg mintak maaafffff.... abg janji abg belaja pandai2... uwwwwwaaaaaaaaaaa"

Aduss... cembeng gak anak aku ni.. bagus2.. nnt bule aku psiko dia lebey! hahaha.. 

Ala nak... mama xkisah.. utk abg belaja, mama sanggup belikan apa saja.. Sbb, duit ABAH korang yg abes! kakakaka.. kalau guna duit aku? aku belikan celak sebatang.. itu la pensel, itu la kaler! amacam?? 

Dah.. aku nak tdo! Bismillahirahmanirrahim...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: