Berckap dgn bunian - Siri 3 (i)

Masin mulut ehem2 aku.. Erkk.. masin ke? Salu aku rasa ok je.. Ahakss.. 


Eleh ehem2 aku tu.. mulut je kata 'maleh nak campur' tapi xsampai kat ati. Pegi gak..


Lepas maghrib, ehem2 aku dapat call dari kwn dia smlm. Mak budak pompan tu sms, kata anak dia jadik lg mcm smlm. Even worse. Sampai nak lari kuar umah. Nasib baik sempat dorang pegang.. Haduiii.. Kitaorg keje gak masa tu. Cepat2 abiskan, cabut lak g sana. Smp kat umah tu, aku tgk mak budak tu suram mukanye. Dah mcm xlayan aku & ehem2 aku... Aku xle amik ati.. maklum le.. anak tgh camtu.. sure tgh berserabut otak dia.. tapi 1 mende yg aku kurang berkenan. Xkisah le kalau org nak tgk.. tapi jgn le dok speculate mende mcm2. Pd aku, daripada korang dok bersoseh2, baik korang sama2 sedekah fatihah ke, 3 Qul ke, kalau xtau sgt ape nak bc, alip ba ta pun ok. Daripada dok gelakkan budak tu yg tentunye xsedar perlakuan dia.. pada aku, kurang manis la..


Laki aku x terus pegi kat budak pompan ni. Dia p semayang dulu. Setau aku la kan, sblum dia ngubat, biasanye dia buat semayang taubat dulu, pastu semayang sunat 2 rakaat. Ms dia semayang tu, budak tu dok ngadu sakit.. sakit.. Yang bestnye, otomatik sume mata dok pandang aku. Aik? Korang pandang aku watpe? Iye, aku org yg tdo bawah tiak dia, share se 'ehem2'  dgn org yg berikhtiar tu, tapi aku takat bule pandang balik je le kat korang. hahaha. Bukan bermaksud aku dok kat 1 corner x bergerak2 tu sbb aku tgh makrifat ke hape, sebenarnye aku dok risau suar jeans aku terkena itu tumpuk2 darah daa... Aku tgh heavy flow lak masa tu.. 


Sambung balik. Aku dapat tgk 'kelegaan' kat muka sume org bila 'ustaz rock' abis semayang..


Jap ye kengkawan.. Aku ada keje utk di selesaikan.. kang aku merapu lg ye.. Harap bersabar ye. Kita kembali lg selepas pesanan penaja... 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: