Berckap dgn bunian - Siri 3 (ii)

i'm backkkk... Setelah itu bos itam dgn bos putih berammm.. Yaaah.. merapu time!


Kita sambung ek.. Pastu ehem2 aku g kat budak pompan tu.. Dia dok kat atas sofa, budak pompan tu lak dok kat bwh lantai membelakangi ehem2 aku. Ehem2 aku letak tangan dia lebih kurang sejengkal dari atas kepala budak pompan tu.. Agak dalam 10minit. Kalau xsalah aku, tu cara nak 'transfer' cahaya ke dlm diri budak tu. Ala.. mcm kita transfer duit dari account ehem2 aku, ke account maybank2u milik aku le.. Haaa.. kan lama2 penuh account aku tu.. Camtu le konsep nye.. 


Lupe nak bgtau. Kwn ehem2 aku pun datang. 2org. Tp kali ni dia xbwk mamat smlm yg memandai2 dok 'jurus2' & seru yg lain. Elok gak. So, ehem2 aku ada 2 'sparing partner' le mlm ni. Cara kwn dia tu 'similar' sket dgn style ehem2 aku waktu berikhtiar. Cuma lebih sket conversation and command nye.. Berbanding ehem2 aku yg lebih action dari bunyik nye..


Pastu budak pompan tu pusing ngadap badan dia kat ehem2 aku.. Jeng jeng jeng... smbl dok bersimpuh, smbl melirik2 manja mata nye, sambil2 pintal2 rambut.. Bersuara lembut.. siyes shit.. mmg lembut gile.. Ehem2 tny, "Nko ni sape pulak..? "Aku puteri dari Patani.. "Nko bukan yg smlm?" Bukan.. kawan aku smlm tu dah xbalik. Ntah mana pegi nye.. Org2 yg kat dlm umah tu gelak.. Tuan  aku hantar.. Nak kasi budak ni mati arini.. Budak ni pun dah 'teruk sgt' ni.. dah luka parah.. Haaaa nko.. terus senyap sunyi umah tu! Pastu ehem2 aku pandang kawan dia, kawan dia senyum pandang ehem2 aku.. Nko nampak ape yg aku nampak? ehem2 aku tny kwn dia.. Kwn dia angguk senyum.. Rupe2nye dorang nampak muka puteri ni. cantiiiiikkkk sgt. ampeh tul. aku dpt tau pasal ehem2 aku bisik kat aku ms dia benti isap rokok jap.. Tu yg aku syok sgt pasal laki aku.. Bule take 5 lak ms tgh ngubat. Nak wat camne, heavy smoker. Heavy smoker = great sucxxr! wakakaka. Opsss... lari topik jap. Smbg balik. Budak pompan ni ckp cam berbisik.. Aku kesian tgk budak ni. Perut dia penuh dgn mende2 'tajam'. Kwn ehem2 aku tny ape mendenye, "ala.. yg daun tajam2 tu... bukan lalang... ala.. yg ada bisa2 tu... "Buluh?" Haaa... betul tu.. buluh dgn bisa2 nye.. Pastu, blakang budak ni ada patung yg dah dipaku dgn badan aku skali.. Sakit tau... hadui makkk... manje gile dia ckp. Korang penah x tengok citer2 keturunan raja2 siam.. d way pompan2 dorang ckp kan lemah lembut.. sebijik camtu..


Aku tanak ckp to be continue. Sbb tadi aku dihujani dgn panggilan2 marah sbb aku citer sekerat2.. Iye la, kata bekarya waktu bekerja. Kena le dulukan keje.. Korang jgn marah aku lebih2, kang aku 'jurus' korang nnt! wakakakaka...


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: