Honeymoon lagi... tapi berempat!







Ahad aritu baru balik jenjalan dari Kelantan & Terengganu. Memandangkan Kris Dayanti aku lama dah x cuti + dia mabuk kalau berjalan jauh, maka dgn segala berat ati nye aku anta dia balik bercuti selama kitaorg pegi. Dah aku mengelek 1 ketul kecik + 1 ketul yg xberapa kecik tu.


Sonok gak ek skali skala mengabihkan duit laki nih. Rasa cam nak jadikan monthly event lak. kuikui. 1st day smp kul 11pm.Kunun2 nk lepak kat Rennaissance, tapi ms otw g sana, lalu dulu kat tempat lain. Nampak ada promotion murah sket. Maklum le. Mata pun dah kuyu. Sudahnye, dok kat Grand Riverview Kota Baru. 1 malam pun jadik la.. Sbb esok dah nak bertolak g Villa Danialla kat Tok Bali. 

Pagi kul 11am, dah check out. Sempat g Rantau Panjang. MasyaAllah, panas meleting. Aku yg xbrape nak muda ni pun, letih. Ni kan pulak budak2 2 ketul tu. Sempat le merembat toto 2 bag & wallet, spek itam 2. Terus mencicit p tok bali lak. Xtahan nak mandi. Dah belengas rasanye.

Smp kat Villa Danialla, terus g reception. Minah tu dok terkebil2 dpn komputer kata, "puan, sbnarnye nama puan kitaorg dah potong dr list, sbb staf Arab M'sian dok sini". Aduss.. Aku kontrol lg tone. Xde bilik lain ke? "Ok lah. Saya bg Puan bilik kecik sket, ok x?" okeh.. okeh.. 




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: